Best of suite: Én løsning – ét system – fuldt overblik
IFS Cloud’s CRM-modul holder styr på salgsprocesserne, og hos Curit klæder vi vores kunder på og sikrer en effektiv og værdiskabende implementering af modulet.
CRM er ikke et eksternt modul, der kræver særskilt integration – det er en fuldt integreret del af IFS-platformen.
Alle områder og funktioner i jeres ERP-system, herunder CRM, arbejder dermed sammen, og som virksomhed betyder det, at I har én samlet løsning; ét login, én database og ét system.
Stærkere samarbejde og central datadeling
CRM i IFS Cloud skaber struktur og gennemsigtighed i hele salgsprocessen. Mødeaftaler, noter, e-mails og tilbud gemmes centralt og er tilgængelige for alle relevante medarbejdere. Du kan nu sige farvel til spredte oplysninger på post-its, i mailboksen eller gemt væk i mapper på fællesdrevet. Resultatet er et effektivt samarbejde, bedre overblik og en markant forbedret kundeoplevelse. Du får altså, gennem IFS Cloud, styr på både detaljer og helheden. Her øges tilliden, og det er med til at skabe grobund for længerevarende relationer og samarbejde.
Ekspertise og tilpasning med Curit
Hos Curit er vi specialister i at hjælpe virksomheder med at udnytte det fulde potentiale i IFS Cloud – herunder CRM-modulet. Vi har stor erfaring med konfiguration og tilpasning af CRM-løsningen og arbejder tæt sammen med vores kunder for at sikre, at systemet understøtter deres unikke forretningsprocesser og vækstmål.
Vores mål er at sikre, at CRM-modulet i IFS Cloud ikke blot bliver brugt, men også bliver en værdiskabende del af jeres daglige drift og kundehåndtering.